Letnia Swingowa Wymianka Ciuchowa

Lindy Hopper’s Delight to nie tylko taniec. Zapraszamy na wymianę ubrań retro!

Masz w szafie obłędną spódnicę z którą nie jest Ci po drodze przy ubieraniu się na potańcówkę? 👗
Kupiłeś krawat, który od roku dziwnym trafem wisi w szafie? 👔
Masz spodnie do których nie pasuje żadna z Twoich koszul? 👖
Chętnie odsprzedałbyś kapelusz, którego nikt nigdy nie nosił? 👒
A może po prostu lubisz zmiany w swojej garderobie?
Mamy receptę na wszelkie ciuchowe problemy – uwolnij swoje nienoszone ubrania, pozwól im odnaleźć szczęście w szafie innego pasjonata mody retro, wymień je na perełki i odśwież swoją szafę.
Już pod koniec czerwca zapraszamy na pierwszą swingową wymiankę ciuchową!
Wydarzenie kierujemy do pasjonatów mody retro w każdym wydaniu, tancerzy, ekscentryków, pin-up girl i elegantów.

Widzimy się w niedzielę 25 czerwca w godzinach 15-19 w Klubokawiarni Jaś & Małgosia (Al. Jana Pawła II 57)

Zasady ogólne

1. Organizatorem wydarzenia jest szkoła tańców swingowych ShimSham – warszawski swing. W trakcie Wydarzenia funkcję Organizatora pełnią wyznaczone osoby (z przypiętą plakietką Organizator).
2. Wydarzenie jest otwarte dla wszystkich chętnych pasjonatów mody retro.
3. Wydarzenie zwane dalej „Wymianką” odbywa się 25 czerwca 2017 w godzinach 15-19 w Klubokawiarni Jaś & Małgosia.
4. W trakcie wydarzenia przestrzeń będzie podzielona na dwa działy: „Wymienię” i „Sprzedam”, których działanie opisują szczegółowe regulaminy dostępne poniżej.

Regulamin działu „Wymienię”

1. Wszystkie przyniesione na wymianę ubrania i akcesoria muszą być przy wejściu zaakceptowane przez jednego z Organizatorów – ma to na celu zapewnienie ubrań i akcesoriów w odpowiednim stylu (ubranie ewidentnie odbiegające od stylu retro, np. dres w trzy paski nie będą dopuszczone do działu „Wymienię”).
2. Wszystkie ubrania i akcesoria przyniesione na Wymiankę muszą być czyste.
3. Każda sztuka przyniesionego ubrania lub akcesorium jest wymieniana u Organizatora na jeden żeton.
4. Żeton uprawnia do wyniesienia z Wymianki jednej sztuki garderoby lub akcesorium z działu „Wymienię”.
5. Niewykorzystane żetony należy zwrócić Organizatorowi.
6. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowych żetonów u Organizatorów w cenie 5 zł za sztukę. Do godziny 18:00 dodatkowe żetony będą sprzedawane tylko w razie zwrócenia niewykorzystanych żetonów przez Uczestników. Po godzinie 18:00 Organizator udostępnia dodatkową pulę żetonów do kupienia. Liczba żetonów będzie uzależniona od liczby przedmiotów w dziale „wymienię”.
7. Dochód z działu ”Wymienię” zostaje w pierwszej kolejności przeznaczony na pokrycie kosztów związanych z przeprowadzeniem Wymianki, w drugiej kolejności przekazany obsłudze Klubokawiarni.
8. Po zakończeniu wydarzenia niezabrane przedmioty i akcesoria z działu „Wymienię” zostaną przekazane przez Organizatora na cele charytatywne.

Regulamin działu „Sprzedam”

1. Sprzedawca może przynieść dowolną liczbę przedmiotów do działu „Sprzedam”.
2. Wszystkie przyniesione na sprzedaż ubrania i akcesoria muszą być przy wejściu zaakceptowane przez jednego z Organizatorów – ma to na celu zapewnienie ubrań i akcesoriów w odpowiednim stylu (ubranie ewidentnie odbiegające od stylu retro, np. dres w trzy paski nie będą dopuszczone do działu „Sprzedam”).
3. Wszystkie przyniesione ubrania i akcesoria muszą być czyste.
4. Po przyjściu na Wymiankę sprzedający zgłasza się do jednego z Organizatorów, który sporządza listę przyniesionych rzeczy, nadaje numer sprzedającemu i umieszcza go na metkach wraz z ceną proponowaną przez sprzedającego. Sprzedający przyczepia metki do poszczególnych przedmiotów.
5. Kupujący rozliczają się za wybrane przedmioty z Organizatorami i oddają metkę kupionego przedmiotu. Organizator odnotowuje każdy zakup na liście rzeczy danego Sprzedawcy.
6. Sprzedający jest zobowiązany do odebrania pieniędzy uzyskanych ze sprzedaży oraz niesprzedanych przedmiotów po zakończeniu Wymianki, to jest 25.06 po godzinie 19:00 i nie później niż o 19:30. 
7. Po zakończeniu Wymianki, pieniądze oraz przedmioty mogą zostać przekazane innej osobie tylko jeśli Sprzedający uprzedzi o tym Organizatorów przy tworzeniu listy zbiorczej przyniesionych przedmiotów.
8. Po zakończeniu Wydarzenia niezabrane przedmioty i akcesoria z działu „Sprzedam” zostaną przekazane przez Organizatorów na cele charytatywne.
9. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za nieodnotowane zniknięcie przedmiotu z działu „Sprzedam” (kradzież) ani ich zniszczenie. 

Wzięcie udziału w Wydarzeniu oznacza akceptację Zasad Ogólnych i regulaminów szczegółowych działu „Wymienię” oraz „Sprzedam”.

Na wszelkie dodatkowe pytania odpowiada Martyna Stawarz pod adresem martyna@shimsham.pl