ShimSham
back

Zimowa Swingowa Wymianka Ciuchowa

by Bogna Jabłońska for News

Kroki, figury, przejścia, muzykalność i przyjemność płynąca z tańca to podstawy, których nie może zabraknąć ale w trakcie potańcówek dobrze jest także zabłysnąć retro stylizacją, dlatego szykujemy dla Was drugą edycję Swingowej Wymianki Ciuchowej!

Niech nie zmyli Was nazwa – podobnie i tym razem wydarzenie otwarte jest dla wszystkich miłośników mody retro, także tych, którzy parkietowym szaleństwom wolą przyglądać się z dystansu.

Spotykamy się w niedzielę 14 stycznia w podziemiach Klubokawiarni Jaś&Małgosia (Al. Jana Pawła II 57). Start o godzinie 14:00!

Zimowa aura nas nie powstrzyma – wietrzymy szafy, szczerze oceniamy: „czy naprawdę kiedykolwiek to jeszcze założę skoro od roku wisi w szafie”, rozstajemy się z perełkami na wykorzystanie których nigdy nie mieliście pomysłu, odsprzedajemy niepotrzebne „nówki sztuki”, robimy miejsce w szafie i szukamy doskonałych dodatków dla siebie.

Będą stroje dla Pań i Panów, będą dodatki i akcesoria, będzie dużo przebierania, przymierzania i radości z wyjątkowych znalezisk – gwarantujemy! A dla zmarzniętych, spragnionych i głodnych czekają pyszności na barze.

Dla kogo?
– dla tancerzy i tancerek tańców swingowych
– dla wszystkich pasjonatów stylu retro spoza parkietu
– dla miłośników wyjątkowych retro stylizacji
– dla Ciebie!

Masz pytanie? Odezwij się do Martyny: martyna@shimsham.pl :)

 

Zasady ogólne

1. Organizatorem wydarzenia jest szkoła tańców swingowych ShimSham – warszawski swing. W trakcie Wydarzenia funkcję Organizatora pełnią wyznaczone osoby (z przypiętą plakietką „Organizator”).
2. Wydarzenie jest otwarte dla wszystkich chętnych pasjonatów mody retro.
3. Wydarzenie zwane dalej „Wymianką” odbywa się 14 stycznia w godzinach 14-18 w podziemiach Klubokawiarni Jaś & Małgosia.
4. W trakcie wydarzenia przestrzeń będzie podzielona na dwa działy: „Wymienię” i „Sprzedam”, których działanie opisują szczegółowe regulaminy dostępne poniżej.

Regulamin działu „Wymienię”

1. Wszystkie przyniesione na wymianę ubrania i akcesoria muszą być przy wejściu zaakceptowane przez jednego z Organizatorów – ma to na celu zapewnienie ubrań i akcesoriów w odpowiednim stylu (ubranie ewidentnie odbiegające od stylu retro, np. dres w trzy paski nie będą dopuszczone do działu „Wymienię”).
2. Wszystkie ubrania i akcesoria przyniesione na Wymiankę muszą być czyste.
3. Każda sztuka przyniesionego ubrania lub akcesorium jest wymieniana u Organizatora na jeden żeton.
4. Żeton uprawnia do wyniesienia z Wymianki jednej sztuki garderoby lub akcesorium z działu „Wymienię”.
5. Niewykorzystane żetony należy zwrócić Organizatorowi.
6. Istnieje możliwość kupienia żetonów u Organizatorów w cenie 5 zł za sztukę.
7. Dochód z działu ”Wymienię” zostaje w pierwszej kolejności przeznaczony na pokrycie kosztów związanych z przeprowadzeniem Wymianki (druk regulaminów, plakatów, identyfikatorów, koszt transportu niezabranych przedmiotów), w drugiej kolejności przekazany obsłudze Klubokawiarni do słoika z napiwkami.
8. Po zakończeniu wydarzenia niezabrane przedmioty i akcesoria z działu „Wymienię” zostaną przekazane przez Organizatora na cele charytatywne.

Regulamin działu „Sprzedam”

1. Sprzedawca może przynieść dowolną liczbę przedmiotów do działu „Sprzedam”.
2. Wszystkie przyniesione na sprzedaż ubrania i akcesoria muszą być przy wejściu zaakceptowane przez jednego z Organizatorów – ma to na celu zapewnienie ubrań i akcesoriów w odpowiednim stylu (ubranie ewidentnie odbiegające od stylu retro, np. dres w trzy paski nie będą dopuszczone do działu „Sprzedam”).
3. Wszystkie przyniesione ubrania i akcesoria muszą być czyste.
4. Po przyjściu na Wymiankę sprzedający zgłasza się do jednego z Organizatorów, który sporządza listę przyniesionych rzeczy, nadaje numer sprzedającemu i umieszcza go na metkach wraz z ceną proponowaną przez sprzedającego. Sprzedający przyczepia metki do poszczególnych przedmiotów.
5. Kupujący rozliczają się za wybrane przedmioty z Organizatorami i oddają metkę kupionego przedmiotu. Organizator odnotowuje każdy zakup na liście rzeczy danego Sprzedawcy.
6. Sprzedający jest zobowiązany do odebrania pieniędzy uzyskanych ze sprzedaży oraz niesprzedanych przedmiotów po zakończeniu Wymianki, to jest 14.01 po godzinie 18:00 i nie później niż o 18:30.
7. Po zakończeniu Wymianki, pieniądze oraz przedmioty mogą zostać przekazane innej osobie tylko jeśli Sprzedający uprzedzi o tym Organizatorów przy tworzeniu listy zbiorczej przyniesionych przedmiotów.
8. Po zakończeniu Wydarzenia niezabrane przedmioty i akcesoria z działu „Sprzedam” zostaną przekazane przez Organizatorów na cele charytatywne.
9. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za nieodnotowane zniknięcie przedmiotu z działu „Sprzedam” (kradzież) ani ich zniszczenie.

Wzięcie udziału w Wydarzeniu oznacza akceptację Zasad Ogólnych i regulaminów szczegółowych działu „Wymienię” oraz „Sprzedam”.

ZapiszZapisz

ZapiszZapisz

Prev post Lindy Hop z Rokasem i Rūtą 3 - 4 lutego

Rozkręć swoje lindy z Rokasem i Rūtą już w lutym. W planach mamy warsztaty z…

Next post Warsztaty wprowadzające 24 - 25 marca

Podstawowe kroki, zabawa muzyką - brzmi jak doskonały plan na weekend.  Zajęcia są dla osób…